چگونه به زندگی طولانی در بیماران مبتلا به گلومرولونفریت مزمن
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به زندگی طولانی در بیماران مبتلا به گلومرولونفریت مزمنگلومرولونفریت مزمن است به طور کلی آسیب کلیوی زمانی که آن را تشخیص داده می شود، بیمار شروع به در مورد زندگی خود نگران باشید، به دلیل بیماران اغلب فکر می کنند که بیماری کلیه خواهد درمان شود. با این وجود، بیماران مختلف داشته شرایط مختلف، طول عمر متفاوت خواهد بود. عمدتا به دلیل راه های مختلف زندگی در بیماران جسمی مختلف، آنها درمان های دیگر و ... دریافت بنابراین، بیماران نباید منفی در طول روز، به منظور محاسبه بقیه زندگی خود را، اما باید درمان طور منظم، در جهت معکوس عملکرد کلیه و افزایش امید به زندگی. در اینجا ما برخی از پیشنهادات، به امید کمک به بیمار است.

رژیم غذایی: نظارت بر مصرف رژیم غذایی پروتئین، 30-40 گرم در روز می تواند به طور کلی مصرف، سعی کنید برای غذا خوردن با پروتئین بالا، کم پروتئین می تواند فشار گلومرولی را کاهش دهد، کاهش آسیب التهاب به تامین حرارت، محدود کردن مصرف خود را از سدیم می باشد.

زندگی روزمره: برای جلوگیری از افزایش آسیب کلیوی، به عنوان مثال. برای جلوگیری از عفونت، کم آبی بدن، خستگی و استفاده از مواد مخدر نفروتوکسیک، و غیره، برای افزایش زمان استراحت، توجه به بهداشت دهان و غیره لازم است.

جنبه های روانشناختی: سلامت روان از جنبه های مهم بیمار است. در طول درمان گلومرولونفریت، بیماران باید حفظ روابط خوب، رفع یو پی اس های عاطفی و فراز زندگی، نگه داشتن حالت پایدار از ذهن و خلق و خوی خوش بینانه است. و به طور فعال با درمان همکاری کنند.

درمان: صدمه به کلیه، عمدتا به دلیل ایسکمی کلیوی و کلیه-هیپوکسی ناشی از در پاسخ ایمنی و التهابی، می گویند عمیق تر است، چرا که مواد سمی در خون وجود دارد. بنابراین، ما در درمان بیماری کلیه در چین گردش خون طب تمرکز، تمیز کردن خون از سموم، به منظور سد کردن مسیر آسیب کلیوی.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت مزمن,زندگی روزمره ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815